tirsdag 15. oktober 2013

Airwick blackedition - en liten oppdatering av min første buzzing!



Fikk endelig gjennomslag på en buzzador-kampanje, og fredag hentet jeg en pakke med 4 duftelys, to ulike lukter. Har bare fått tester ut purple blackberry fig. I følge pakkingen skulle det være 30 timers brennetid, tror jeg har brent minst 25 timer, og er bare halvveis i lyset. 

Første dagen tok blinkingen mye av oppmerksomheten fra meg. Men dette har jeg ikke tenkt noe over mer før i dag, synes ikke blinkingen er like tydelig lenger. Kan kanskje være batteri, eller at deler av "blomster"-motivet er uten hardt stearin nå. 

Duften er iallfall uten tvil god. Er kresen på lys, vil at de skal lukte, uten å være kvalmende! Dette lyset gir en mild, men likevel merkbar lukt. Merker det veldig godt da jeg i går var ute fra leiligheten en stund, og lyset sto på (samboer passet på :D ) i det jeg åpnet døren kjente jeg en tydelig, men likevel anonym lukt. Dette kan jeg virkelig like!!! 

Gleder meg til å teste ut den andre lukten også, er ikke like glad i cinnamon-lukt, så det kan bli spennende! Men jeg kommer uten tvil til å kjøpe purple blackberry fig på butikken! Endelig slipper jeg å hamstre duftelys hver gang jeg er på IKEA! 

Ingen kommentarer: