mandag 30. september 2013

buzzador: airwick blackedition duftelys



Har i en evighet(føles slik iallfall :) ) vært buzzador. Men har aldri blitt den heldige utvalgte buzzeren. 
Men i dag kom det en hyggelig Mail i innboksen min: du er utvalgt! 

Kampanjen passet jo meg spesielt godt, det er snakk om duftelys, noe jeg er storforbruker av.... Favoritten er IKEA sine vanilje/kaffe-serie, de i brun/hvit/creme-farger. Men kanskje vil jeg få meg ny favoritt nå...? 

Gleder meg til å teste de ut, og synes det er litt lenge å vente til neste uke før pakken lander i postkassa.... Utålmodig, neida! 

Har googlet litt, for å være ærlig har jeg hørt lite om merket airwick. Men har lært meg at merket er "gammelt", og kjent i flere land. Ikke bare Europa. Fikk også sette m video på YouTube, og leder meg til å se fargeendringene in real life. Selve lysestaken endrer farger når man tenner lyset. Noe jeg aldri har vært borti før! Jeg gleder meg! 


Ingen kommentarer: