søndag 18. desember 2011

en liten bildecollage av hva jeg kunne ønsket meg til jul....





har faktisk ikke laget meg noe julegaveliste i år, ønsker meg det jeg får!
og av mannen ønsker jeg meg en halv tv, for han får den andre halve delen av meg.
kjedelig? JA
praktisk? JAAAAAA!

av og til er det faktisk greit å være mer praktisk og da kjedelig... 


siden jeg ikke deler ut julegaver i hytt og pine, får jeg ikke mange gaver selv heller. 


regner med at jeg ender opp med å kjøpe noe av det jeg har satt sammen uansett ut på nyåret.
har  kjempelyst på to av buddhalampen fra indiska, slik at vi kan ha hver sin på nattbordet. og når man først kjøper fine lamper til nattbordet, skader det ikke å kjøpe seg fine nattbord heller... nå bruker jeg e
n krakk... og det er bare fordi jeg er ufattelig treig! shame on me!


har også veldig lenge ønsket meg en globus, fordi det er så veldig fint med lys i! men jeg har ikke plass... derfor har jeg aldri kjøpt globus selv, men om jeg får det så kan jeg jo ikke si nei takk... 

Ingen kommentarer: