tirsdag 13. desember 2011

tiltak...



Føler meg for tiden litt som dette skiltet, bare at jeg ikke er snill mot meg selv... 
Jobben tar veldig mye tid, og når den har stjelt all energi så er det fint lite igjen til blogging, litteratur og interiørinspirasjon for meg selv... 


Fant ut at det var på tide med litt oppdateringer her inne. Har ikke så veldig lyst til å endre på min stjernebakgrunn, den er messy, men jeg elsker stjerner!


Prøvde meg på en ny og mer upersonlig-personlig-header, men det gikk skeis det også...
Håper at jeg får både inspirasjon, kreativitet og litt arbeidslyst asap!


I dag er det faktisk bare en uke til juleferien, om en uke har jeg fri!
Null retting, null ukeplaner og null stå-opp-klokka-seks-om-morgenen-morgener.
Det skal rett og slett bli kjempegodt!


Men først skal karakterer settes, fremføringer vurderes, 5 møter holdes og flere timer gjennomføres.
Men jeg tror det vil gå alt for fort, nesten litt styggfort...


Jeg elsker virkelig jobben min, stortrives, og spesielt i klasserommet sammen med elevene. Men av og til er det godt med litt avkobling, både for meg og dem. Og nå kjenner jeg at vi alle trenger det!

Ingen kommentarer: