onsdag 6. april 2011

flyskrekk

fikk helt vondt inni meg i dag.
tok morgenflyet til trheim, kurs med jobben.
booket meg som alltid inn på emergency-plasser, ikke fordi jeg har angst og må sitte nært nødutgangen, men fordi jeg liker å ha litt ekstra plass til beina.

 weheartit

turen var kort, sånn ca 35 minutter?
de 15 siste minuttene startet damen bak meg å hulke, pusten gikk i hiv og hui, som om hun ikke fikk puste. så kom det real gråting, og en del ord. jeg forsto fort at damen som satt bak meg hadde flyskrekk, og for å være hyggelig lot jeg være å snu meg bak for å "kontrollere" slik man gjerne kan gjøre uten å tenke om...
siden hun snakket lavt, tenkte jeg at hun hadde noen å sitte sammen med.

da flyturen var over, og jeg var ødelagt inni meg på grunn av hennes såre hulk og angst så jeg at hun satt alene!
de som satt ved siden av henne overså henne, det gjorde også flyvertene!
stakkars dama!!!

priser meg lykkelig for at jeg ikke har større problem med flyturer enn at jeg er 1.82, og det kan være problematisk å plassere beina på lengre turer!

Ingen kommentarer: