torsdag 17. mars 2011

Utfordringer!

Var innom bloggen min til dyktige x-kollega/NyGiv-makker og litteraturinspirasjon og der hadde jeg jaggu'ti fått ikke bare en men TO utfordringer! Tar de på strak arm!



1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?

"Hei" sa jeg.
På flukt av Liza Marklund

2. Hva er det siste du så på TV?

Fryktelig pinlig, men må vel bare innrømme det; gårsdagens episode av Paradise Hotel *rødme*

3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?

NRK Møre og Romsdals ettermiddagssending, akkurat nå er det veimeldinger.

4. Når var du sist ute og hva gjorde du da?


Da jeg kom hjem fra jobb? Før det var det vakt i siste friminutt. Fantastisk vårstemning!

5. Hva har du på deg nå?

Blå dongeri, og blå tunika med sort singlet under. Svart strikkejakke og svart strikkehals helt ytterst.

6. Hva var den siste filmen du så?

Det var nok en film om en som spilte poker i vegas. Husker ikke tittel, men den gikk på thai-tv da vi var i thailand for 1 år siden, måtte nesten bare se den da den gikk på norsk tv også...

7. Skulle du overveie å flytte til utlandet?

Ja, uten tvil! Vil gjerne flytte til varmere strøk vinterstid!



Utfordringa går ut på å fortelje om tre søte ting som har skjedd i livet mitt, og å gi awarden videre.

1. da jeg og min kjære bestemte oss for å være kjærster, ikke bare gode venner...
2. da jeg ble tante, både for første, andre, tredje, fjerde og femte gang!
3. da jeg fikk et kjempesøtt kort fra min kjære og hans barn sammen med en bukett roser og det sto hvor mye de satte pris på meg

det skjer stadig søte ting i livet mitt, og dessverre er jeg ALT for dårlig til å sette pris på alle søte ting, jeg er litt småredd for søte hendelser... skal ha som mål å bli flinkere til sette pris på rosenrøde og søte ting!

Sender utfordringene videre til Milla , Marthe-JulieMimita og alle andre som ønsker å ta den! legg gjerne igjen en link til innlegget ditt i kommentarfeltet mitt, slik at jeg får sniktittet på hva du skriver!

Ingen kommentarer: