fredag 18. mars 2011

Lighthouse - Elvira Nikolaisen

Sitter i skrivende stund å lytter til den nyeste Elvira-plata; Lighthouse.



Elvira Nikolaisen er en av mine favoritter, hun tok meg med STORM da "Love I can't defend" kom ut. Den er faktisk en av de mest fantastiske sangene jeg vet om, og at teksten passet perfekt til livet mitt der og da gjorde nok saken ikke noe bedre. Sangen er min sin, enkelt og greit. Jeg har faktisk en cd i bilen der det bare er den sangen, ene og alene, på absolutt hele cd'n.

Da jeg bodde på E hadde jeg cd'n på badet, og da jeg fikk nok av E og stadig var på flukt derfra så endte den opp i bilen, der har den vært siden det.

Nå er hun ute med ny cd, nr tre faktis. Jeg har begge de forrige, og liker dem veldig godt selv om Quiet Exit er favoritten. Har ennå ikke lyttet meg gjennom hele Lighthouse, men kjenner at den nok ikke vil ta over førsteplassen. Favorittsangen til nå må nok være Time. Gleder meg til å høre cd'n noen ganger slik at jeg kan synge med, finne gode setninger og koble tekst til mitt liv. Det gjør jeg alltid faktisk...

Selv om dette nok ikke blir favoritt cd'n min, så digger jeg Elvira. Håper at jeg snart får sett henne live igjen.

Ingen kommentarer: