søndag 26. desember 2010

Home, sweet home!

Da var vi hjemme! Trist å dra, men vanvittig godt å være hjemme! Personlig trives jeg veldig godt de fleste steder, men det å forflytte seg misliker jeg sterkt! Liker heller ikke at det er så veldig kaldt, men når svigerfar er like frossen som meg og temperaturen lå nesten på 30 pluss inne så klager ikke jeg!



Hele veien hjem var det kaldt som fy, frostrøyk og guffent. Da vi kom hjem var det minus 15 ute, og inne nektet jeg faktisk å sjekke! Kjørte innom diverse steder for å finne ved, men alt var stengt eller utsolgt. Ikke fikk vi brød heller. Så det endte opp med at mannen kuttet gammelt kapp i kjelleren, og jeg satte rundstykkedeig etter at vi hadde pakket ut alt!

Godt plassert i sofa'n, med pc'n i fanget og fyr i peisen nå. Sportskavalkade på tv'n og litt julekonfekt så er livet temmelig så godt i eget hjem også!

I morgen skal jeg vaske klær, rydde og kjøpe ved!
En uke igjen til ferien er over, deilig!

Ingen kommentarer: