tirsdag 19. januar 2010

Livet i min sprekkeferdige boble...

Jeg lever for tiden i en boble, en boble på vei til å sprekke... Usikker på om eksplosjonen kommer til å ende bra!! Det er ikke mange dagene før vi i teorien skal sette oss på flyet som tar oss til Oslo, derfra går turen videre til Wien for så, 26 timer etter avreise fra Vigra, å entre Bangkok airport! DAMN!


Bildet er lånt fra; http://www.hedfoto.no/og er det PENESTE boble-bildet jeg vet om!

Dette er en tur vi har drømt om nesten helt siden vi møtte hverandre, først var jeg bare en med-drømmer, og så ble jeg en aktiv drømmer! For et år siden ca bestilte vi turen, og frem til oktober så dette lovende ut! Men siden oktober har livet vært mindre hyggelig i forhold til vikarsøket.... I natt gav jeg opp alt... Fann ut at nå var det så få dager, at jeg bare måtte se realiteten og innse at det ikke ble tur på meg. Da min kjære samboer senere kunne proklamere at han også kom til å avlyse turen om jeg ikke fikk være med ble alt bare trist mørkt og grusomt....

Nå ser jeg plutselig litt lysere på det! En hyggelig dame med englevinger vil gjerne stille opp, så nå venter jeg bare på bekreftelse på at hun kan få jobbe, og DA kan jeg faktisk leve ut drømmene mine!

Jeg krysser alt jeg kan krysse, og håper at når min drømme-boble skal sprekke, så sprekker den på en fantastisk måte med sol, sommer, sandstrender i SMILETS LAND!
Jeg har VIRKELIG så vanvittig lyst til å dra!!!

I helga hadde jeg store planer om å finne frem kofferten, og starte med pakkingen, men jeg våget ikke... Våger det nok ikke i dag heller, men er sikker på at om jeg får "godkjenning" på min vikarkandidat i morgen så er det første som skal ned min røde koffet! Planen for hva som skal oppi er klar for leeeeeeeeenge siden!

--------------------------------------------------
Spørsmål;
Har du noen gang følt at ALT går imot deg, uansett?
Hvor drømmer du å dra?

Ingen kommentarer: