mandag 18. januar 2010

creepy nabolag...?

Har egentlig aldri vært så veldig redd for å gå rundt i nabolaget mitt, men synes kanskje ikke det er like gøy lenger... På natt til søndag skjedde det igjen, overfall og voldtekt... Det er femte gang på litt over et halvt år.... I tillegg til de fem voldtektene/voldtektsforsøkene har det vært gjengslossing og ran på min tur hjem fra sentrum... Bor jo ikke så veldig langt fra sentrum 10-15 minutts lett gange. Veien er godt opplyst, og omkranset av MANGE hus....

Jeg som trodde at Ålesund var en safe by å bo i, og at nabolaget her på Aspøya var trivelig! Tok nok feil der gitt! Håper virkelig at politiet snart får tatt denne idioten slik at det igjen blir trygt å gå alene i gatene!
Heldigvis er jeg ikke blant de som går alene på kveldstid, men med så mye media og styr blir jeg nesten litt redd for bare å gå å ta sol etter mørkets frembrudd... Shit, er jeg en pyse, eller bør jeg være føre var...?

Til og med VG har omtalt alle overfallene på nettavisen sin i dag.... 

----------------------------------------
Spørsmål,
Er du redd for å gå alene i mørket?

2 kommentarer:

minstesysta :) sa...

huffja.. hørte om det der....!! creepy greier!!
Ej sjølv HATA å gå aleine i mørket!!! skal mykje til for at ej går en tur etter mørkets frambrudd... men du kjenne jo mej.. hehe.. :)

Ingaplinga sa...

ja, e ha vel aldri vært sånn kjemperedd for å gå ute aleine i mørket, men kjenne at e tenke m GODT om no ja!