søndag 17. januar 2010

Egotrip dått kåmm!

Jeg har sendt mannen ut på trim, eller rettere sagt, han gikk frivillig....
Det vil si en time for meg selv, minst! Da jeg levde litt liv som ensom eremitt var søndagene hellig til egotrip dager. Egotrip innebærer hårkur, kroppsscrub og ansiktsmaske, godt avsluttet med innsmørring av FET hudkrem. Dette er jo spesielt viktig nå om vinteren, og jeg kjenner at jeg er ALT for dårlig på det her...

Flaks for meg så har jeg en ganske så OK hud, som ikke krever for mye av stæsj for å se OK ut! Men for å være litt ekstra snill prøver jeg å huske både ansiktskrem og håndkrem nå i vinteren.




Min siste time har for det meste vært på badet. Jeg har dusjet og scrubbet meg med fantastiske coconut-butter scrub fra Body Shop, jeg rett og slett ELSKER det merket! Jeg bruker både scrub og bodybutter!

I tillegg kurer jeg akkurat i skrivende stund håret med en hårkur, og har en ugly ansiktsmaske i trynet. Er iallefall ikke flink til å maske-meg regelmessig, men synes det er en deilig luxus å få tid til det av og til! Denne gangen falt valget på en maske fra garnier. Egentlig har jeg brukt en honningmaske, men siden jeg ikke hadde den hjemme,  måtte jeg ta det som var tilgjengelig. Det er en peel-of-maske, og ansiktet er ganske så stivt akkurat nå... Liker egentlig ikke peel-of, men men, man tager hva man haver!

Men nå er maska så stiv at jeg ikke orker å sitte lenger med den....

......................................
Spørsmål,
Er du flink til å pleie kropp og sjel?
Hvilke merke(r) og produkt vil du anbefale?

Ingen kommentarer: