tirsdag 22. desember 2009

Da tok jeg offisielt juleferie!

Sendte barna hjem klokka 10:45 i dag, så var det samling for alle ansatte på pauserommet med snitter, brus og is, og så var det PLUTSELIG juleferie!


Bildet er stjelt fra denne siden; http://jillybaby.files.wordpress.com/2008/12/christmas-vacation.jpg , og var et av de første bildene som kom opp når jeg søkte på juleferie...

Hadde en del å fikse, hjemmeside-saker å skrive, folk å snakke med og mailer å skrive, så jeg kom meg ikke fra jobb før klokka var 15:00, og jeg må nok ta en tur innom kontorpulten i romjula, MEN; JEG HAR JULEFERIE!!

I morgen kan jeg ligge leeeeeeeeeeeenge, pakke bilen og dra hjem til min mamma og pappa. Vi skal i år feire julen hos dem, og det er jo litt ekstra stas når tantegullene skal være der! I fjor hadde jeg omgangssyken fra 23. - 28. desember, så jeg håper at det går litt bedre denne julen!

Mannen skal jobbe i romjula, så da følger jeg tilbake før vi får barna lille-nyttårsaften. I år blir det barnenyttår med raketter og stjerneskudd. Gleder meg!

-----------------------------------------------------------------------------
Spørsmål;
Har du juleferie nå?
Hva skal du i ferien?

Ingen kommentarer: