tirsdag 22. desember 2009

DA var faktisk alle gavene ferdig...

Etter jobb i dag har jeg egentlig bare vært utrolig sur... Utolig sur....

Fikk telefon fra en venninne som gjerne ville at jeg skulle være med til by'n for å shoppe julegaver, men jeg rynka på nesa... Etter litt pushing fra min kjære(som nok syntes det var godt å slippe sure-plinga) dro jeg, og nå angrer jeg ikke!


Bildet er lånt fra; http://www.samlelampe.no/bilder/pakker.jpg etter å ha googlet pakker....

Hadde et lite behov for å supplere litt i gaven til min mamma. Syntes at gaven jeg hadde kjøpt så litt "ussel" ut... Jeg fann noe som passet PERFEKT til henne. Rett farge og rett fasong, tjo-ho!

I tillegg kom jeg på at jeg har en søt kusine som jeg er fadder til som burde få en liten gave. Tror ikke hun leser her, men for å være på den sikre siden så blir pakken ikke røpet. Hun er "bare" 14 år, men ser ut for å være 18... Vanskelig å finne gaver til ungdom i den alderen, men jeg endte opp med å kjøpe noe jeg selv også gjerne kunne ha fått i pakke! Er det kanskje et dårlig tegn...? Håper iallefall at hun blir fornøyd, og blir hun ikke det så er det jo bare å bytte!

Vi gjorde en god del vindusshopping, og jeg fant MYE jeg gjerne kunne ha tenkt meg å kjøpe! Men siden jeg er på sparebluss i julestria, så holdt jeg meg unna gaver til meg selv. Skal belønne meg selv med en Ipod om jeg får fri fra jobb i februar, men som en ekte sunnmøring så skal jeg vente til januarsalget!

Ingen kommentarer: