mandag 21. desember 2009

Jeg ønsker meg IPOD!

Av og til kunne jeg tenke meg å være sånn annonse/reklame-blogg, spesielt når det kommer til å FÅ produkt som man kan teste.
Er nok både for gammel og grå for den biten, men jeg kan vel alltids ønske meg litt ungdommelige ting?

En oppdatering på musikk-avspillerfronten trenger jeg DESPERAT uansett. Min fantastiske mp3 spiller fikk jeg for ca. 6 år siden, og har minne til ca. 30 sanger... Tjo-ho? 




Hadde jeg fått akkurat det jeg ville i dag, måtte det ha blitt en Ipod. Jeg har KJEPELYST på en nå før vi drar til Thailand. For med min gamle traver av en mp3-spiller vil jeg kunne høre de samme sangene ganske mange ganger når jeg skal sitte på fly i over 15 timer... Men det finnes et MEN i min søken på musikkavspillere... HVILKE ipod skal jeg investere i? Valget står mellom en oransj-nano eller en touch.

Er i bunn og grunn "mot" alt som heter touch, da ting sjelen fungere som det skal når det er snakk om touch og mine fingrer. Jeg er som oftest is-kald på fingrene, og det bruker å føre med seg problemer med touch-skjermer. Men så er det bare det at Ipod-touch har mulighet for nett-surfing, og det er jo ganske så positivt...

WHAT TO DO???

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spørsmål;
Har du ipod?
Hvilke model vil du anbefale å kjøpe?

Ingen kommentarer: