mandag 23. november 2009

Bilder...

ofte kan de si mer enn 1000 ord...

Ble sittende å se i gamle bilder på spacen min, mange minner veltet opp i meg, på godt og vondt... Jeg ble sittende å se på 1 bilde i en evighet. Det føltes også som om det var en evighet siden bildet ble tatt... I teorien skal det være bare rundt 4 år, men det føles så mye mye lengre siden!

Det føles som et helt liv siden faktisk!

Nå er det ikke mye som er igjen av det bildet, men minnene er her, på godt og vondt.
Jeg savner på langt nær tilbake til bildet, men jeg hadde det bra da! Ikke viste jeg at livet kunne bli bedre, ei heller så vondt som det også har vært.

Tusen takk til den som fant opp fotoapparatet, hadde det ikke vært for det tror jeg dessverre jeg hadde glemt mye...

Etter mitt dypdykk i spacen min har jeg funnet ut at jeg aldri mer skal slette bilder jeg ikke er 100 % fornøyd med, det kan føre til at minner også blir slettet, og det er ikke alt man skal glemme, selv om man ønsket det der og da!

Ingen kommentarer: