tirsdag 24. november 2009

Tv-kveld, i kveld igjen...

Her satt jeg, igjen... Med PC i fanget, tv'n på full guffe, lettere henslengt i sofa'n med tjukkeragger og strikkejakke. NÆIS? Fantastisk rett og slett! Ingenting er bedre enn det etter en lang og slitsom dag på jobb!


Må vel innrømme at livet er ganske så lite spennende, kveld etter kveld i sofakroken, med litt pc-surfing og tv. Det verste er vel kanskje at jeg ikke har peiling på hva som går på tv. Det eneste jeg virkelig følger med på er "Jakten på kjærligheten", og det er jo bare på mandager...

Føler kanskje at jeg trenger en hobby, men hva skal det være?
Tror kanskje at jeg aller helst trenger inspirasjon, inspirasjon til å male ferdig barnerommet, inspirasjon til å pakke ned mest mulig på kjøkkenet, inspirasjon til å rydde litt, inspirasjon til å scrappe årets julekort... Men her sitter jeg da... Igjen...

Må bare få si enda en gang at jeg har det igrunnen ganske så bra. Sett bort fra den dårlige samvittigheten for ALT som skulle vært gjort.

Ingen kommentarer: