mandag 14. september 2009

Syk, igjen.....

DAMN!
Jeg er syk, IGJEN.... Føles som en evig pillerus på antibiotika.... Har faktisk ALDRI før vært så masse syk som etter at jeg flyttet hit til Ålesund, ALDRI!

Å nå er det på igjen.... Denne gangen ble jeg ført inn på ISOLAT da jeg kom til legevakten.... I frykt for svineinfluensa tok de ALLE forhånsregler, og jeg og min kjære ble sittende inne på et eget venterom.... Lo en god del av hele greia, for det ble bare komisk absolutt alt! Var i tillegg en spontanting å dra til legevakten, var på Moa og leverte eldste stedatter, og da var vi så nære. Hadde i tillegg slitt mye de to siste dagene, feber, kaldsvetting, svimmel, tett nese og sår hals og ører. Hadde også til tider GRUSOM hodeverk....

Men tilbake til legebesøket, på ISOLATET... hahaha! Til slutt kom legen, med MUNNBIND OG GUMMIHANSKER, han tok også sine forhåndsregler ja! En dame hadde vært å tatt crp først, og den var vistnok høy, 85.... og den skal ligge på under 8.... Så viste jo at det var noe som skurra.... Han så i halsen og konstanterte raskt en halsbetennelse og sykmelding til og med onsdag....

Så da sitter jeg her igjen.... Med døgnrytme som en jobbende, null sjans til å sove normalt om natta grunnet hals og heteslag og null humør til å gjøre NOE! Ikke klarer jeg å lese heller, for det er så vondt for hodet.....

Å i dag skulle jeg egentlig SÅ mye spennende, vurderings-møte på jobben og så i gavla sammen med elevene på "Vel hjem med sjøvett"-prosjekt... DAMN! Blir alltid syk på de minst passende tidene altså! I tillegg har jeg planlagt kartlegginsprøver og alternativt undervisningsopplegg siden så mye av denne uka går til sjøvett, kartlegging og annet.... ALLTID ALLTID ALLTID!

Men jeg fant denne søte lille reklamen på you tube, Danish mother seeking. Fantastisk gimmick fra VisitDenmark!



HVA GJØR DU NÅR DU ER SYK HJEMME?
HVA BØR JEG GJØRE FOR Å FÅ TIDEN TIL Å GÅ?

Ingen kommentarer: