tirsdag 15. september 2009

Begynnende tv-slave...?

NEPPE!

Har vært hjemme i to dager nå, og tror nesten at jeg ALDRI før har kjedet meg SÅ masse... Har produsert makrame-smykker, hostet, knasket ibux og paracet, surfet på nettet, småsove og ikke minst; glodd på tv-kassa... Men kan noen fortelle meg hvor jeg finner de fantastiske tv-seriene?

Husker fra min studietid at det ALLTID var noe å se på, men i dag er det ikke det lenger.... I går tok jeg meg selv i å se episode tre av lærerene for TREDJE gang, og da har man jo litt fritidsproblemer spør du meg! Serien er bra, men hallo???


Dagens favoritt program har uten tvil vært "Extreme home-makeover" på tv3, dette er jo en koselig serie, og typisk amerikansk. Fattig familie med mye kjærlighet får totalrenovert huset sitt. De fortjener det, men det er MANGE andre som også burde fått totalrenovering av sine hus også.

Nå er dagens episode over, og jeg lurer på;

HVA SKAL JEG GJØRE RESTEN AV DAGEN?

Min kjære skal jobbe overtid i dag, og blir sikkert leeeeeeeenge da veien mellom stranda og hellesylt er stengt, og ene fergen på solavågen er ute av drift.... Har liksom ingenting å si hvilke vei han kommer hjem, for sent blir det uansett... Stakkars meg dått kåmm!

Jeg belønner den som kan finne en alternativ aktivitet til meg, noe der man trenger minimalt med kondis, minimalt med hjernearbeid og minimalt med energi.... Det kan ikke inneholde spising, da halsen min er så sår at det eneste som går ned er flytende....

Atter en gang; stakkars meg dått kåmm! Jeg er virkelig ELENDIG på å kjede meg, og får SÅNN selvmedlidenhet at det nesten er skummelt... oink-oink....

1 kommentar:

Anonym sa...

LESE!! Lese bøke du he lyst å lese, men ikkje komt so longt. Tips: Drlend Loe: Doppler og Volvo lastvagnar. Khaled Hosseini: Drageløperen og tusen strålende soler. Den trettende fortellingen (huskakje forfatter). Disse e lettleste og kjempebra!! Les hvis du ikkje allereie he lest dei:) Evt Twilight-serien, so fær du innblikk i ka dagens ungdom e so opptatt av. . Laste ned tv-seria du aldri fkk sett. Tips: How i met your mother - kjempegøy! True blood - vampyrserie, Lipstick jungle - bra, men blei nedlagt ette 2 sesonga, Arrested development - fantastisk, Seinfeldinspirert komedie.Strikke eller hekle tøfle, lue eller anna enkelt opplegg, scrappe, arrangere alt mulig i mappe og organisere litt/ rydde inne på dataen,blogge mer (kjekt for oss andre hehe), shoppe litt klæ på nettet, ringe ei venninne/ en venn du ikkje he snakka med på lenge. Eller kanskje skrive en looonge mail, sia du e låke ihalsen (og dei sannsynligvis e på jobb). Det va alt ej kom på:) God bedring og lykke til med kjedsomheten! Kanskje du kan skrive ei bok om å kjede seg, sånn so han so skreiv Kjedsomhetens tyranni.. -Ann Helen-