tirsdag 11. august 2009

Honest Scrap utfordring


Har jeg mottatt fra Mimita <http://mimitasboble.blogspot.com/>


Utfordringen er:
1. linke tilbake til meg i bloggen sin.
2. kopiere “honest scrap” logoen til bloggen sin.
3. skrive 10 sannheter om seg selv i bloggen sin.
4. gi utfordringen videre til minst 7 andre bloggere og liste opp og linke disse til bloggen sin.



1. Jeg er digget Nirvana i barndommen, men for ikke å stikke seg for masse ut så hadde jeg Take That cd'er som vi hørte på når jeg hadde besøk....

2. Jeg har blogget i mange år, hadde i flere år sprayblog før jeg flyttet hit til blogspot for snart fem år siden.... Innimellom har jeg vært innom WP, men liker BS best forutenom bildene....

3. Jeg har bare sagt "jeg elsker deg" til en mann i mitt liv, fordi jeg ikke ødsler med sterke ord.... Det er selvfølgelig til han jeg er sammen med nå!

4. Jeg har endelig innsett at jeg har startet å nærme meg voksen alder, og dermed lagt unna en del av unotene mine fra ungdomsårene.

5. Jeg er utad veldig positiv, men innad kan det være veldig mørkt til tide...

6. Jeg startet å jobbe i en alder av ÅTTE år, og fikk 25 kroner i timen....

7. Jeg aldri kunne vært omsorgsarbeider da jeg handler spy, urin og avføring...

8. Jeg er hysterisk redd for å komme først til en ulykke, spesielt bilulykke

9. Jeg har mange rare angster og fobier, sambis blir til tider sprø av tankene mine....

10. Jeg kan være verdens verste om man kommer på kant meg meg. Er fullstendig klar over det selv, og unner ingen å gi seg hen til å bli min fiende....


Jeg utfordrer:

Camilla
Min Vri
Lena Lyng
Linneas Mamma
Marthe-Julie
Familieliv(Sigrun)
og alle andre bloggere som er innom og gjerne vil være med!

Ingen kommentarer: