søndag 30. august 2009

fotballglede, helgegleder og andre gleder!

Skal på kamp i dag, i PISSREGNET! Det skal bli gøy, og vått....
Gleder meg til å se AaFK i dag, og håper virkelig de får med seg litt poeng i dag! Det trenger de virkelig for å holde seg i tippeligaen!
En annen ting som får meg gla for tiden er at fantastiske Anders Lindegaard er tilbake i Ålesund. GLEDE! Har ønsket og ønsket og ønsket meg dette, faktisk helt siden før han dro. Å nå er han tilbake, å han blir LENGE! MAKS GLEDE!


Etter kamp tror jeg det blir sløving i sofa'n med kaffi - neglelakkering og junk på tv! Deilige helga, som snart dessverre er over.... Har bare kosa meg max på hytta i helga, med mann og barn. Mennene har ryddet i garasjen, og jeg, søsteren og barna har shoppet, slarvet, sløvet og spilt spill! DEILIG!

Morsomt å se når tantebarn S på 4 ser opp til mannens jenter på 9 og 12 år. Hun er spesielt opptatt av hun på 9 år siden hun leker mer enn den eldste. S er plutselig opptatt av Cola-smak på godteri, og så skal hun turne - spille og gjøre "voksneleker" sånn som "jentene". SØTA MI! I mine øyne vil hun alltid være litt liten, selv om hun har vokst MYE den siste tiden! Husker godt da hun var rundt 1 år, stabbet rundt og pludret, datt på rumpa og lo rått for å få oppmerksomhet!

Ellers så har helga vært veldig rolig, vi kom hjem tidlig da yngstejenta skulle spille sin første turnering i dag. Har sløvet litt hjemme, oppdatert meg på nettet og forbannet min gamle datamaskin... Regner med at hun snart tar natten, men med fire års flittig bruk så skal vel det være lovlig...? I dag fungerte plutselig ikke tastaturet, men etter en restart kom det.... I tillegg så har jeg problem med viften som PLUTSELIG durer og bråker på de verste tidspunktene....

Men skal ikke irritere meg over noe nå, skal bare kose meg i regnet sammen med AaFK!

Satt opp på Fjellstua, så utover byn.
Tenkte for me sjøl, det her e et syn!
Her e vi i fra!
Her har vi det bra!
Født og oppvokst på Kråmyra.

Ingen kommentarer: