torsdag 13. august 2009

Blogging, bare for å blogge lizm...

Skulle ta bilde av kontropulten min i dag, vise den frem når den var fantastisk og ryddig, men så gikk første arbeidsdag som FY!

Hadde tenkt å ta bilde av så mye rart i dag, men dagen har gått bort til så mye rart.... utenom å bli fotodokumentert....

Kjenner at det er godt å være tilbake i fast jobb, men kjenner også at det blir en lang høst. Det er heldigvis ikke så lenge til neste ferie, som lærer har man jo ferie i tide og utide, men om noen disser lærerferier så kan jeg virkelig fortelle at de er vel fortjent! For min del bruker jeg som oftest ferien til å rydde - organisere - makulere og pusse på arbeidet mitt... For som lærer, om man skal gjøre en god jobb da, så bruker man så ALT for lang tid på alt annet enn å få orden på egen arbeidsplass....

Håper at jeg i morgen kan komme sterkere tilbake i web-verden, har så vidt orket å twittre også... DAMN! Hvor ble det av nett-livet mitt?

Ingen kommentarer: