lørdag 22. august 2009

10 teite fakta om meg....

  1. Jeg er inne i en blogg-tørkeperiode nå.... Regner med at det er fordi hverdagen har slått hardt tilbake etter en laaaaaaaaaaaaang ferie!
  2. Jeg har en blodåre som vokser inn i øyet, og for tiden bruker jeg mine NYE briller for å "pause" øynene litt fra kontaktlinser...
  3. Jeg har idiotiske system på det meste, system som INGEN andre forstår, og derfor blir det alltid rot og jeg blir innvendig frustrert....
  4. Jeg ELSKER Converse, har mange i mange ulike farger og mønstrer... For at det ikke skal se ut som en fasinasjon har jeg flere av skoene på loftet, og bytter ut når jeg trenger variasjon!
  5. Jeg synes det er fantastisk å tilbringe lørdag- og søndagsmorgenen i sofa'n, med god frokost og elendig tv a la Dawsons Creek....
  6. Jeg er den STOLTE eier av en nuppemaskin.
  7. Jeg har nok over 100 par øredobber, 100 smykker og 50 armebånd....
  8. Jeg har et sted mellom 300 og 400 vesker, og det er vanskelig å gå forbi veskebutikker uten å kjøpe....
  9. I flere år hadde jeg angst mot å gå med annet enn sort benkledning.... Sliter fremdeles litt i dag også....
  10. Jeg har mange rare angster og fobier, som f.eks. gangen i hvordan man skal spise mat, hvordan man fordeler ting mellom flere parter, morgenrutinene, hvordan man vasker klær, etc etc... kompliserer hverdagen ja!

Ingen kommentarer: