lørdag 22. august 2009

arbeidslyst kom til meg...

... her skal du få hvile....

Mangler engasjement og energi i dag kjenner jeg! Så absolutt mangler faktisk!


Våknet temmelig tidlig, sto opp og gjorde nada-bing-nada-bong rett og slett! Kjæresten våknet, og han startet å lage til frokost... Jeg tok ut pålegget fra skapet, spiste og drakk en kopp kaffi, og måtte tvinge meg selv til å hoppe i dusjen sånn tre kvarter før avreise til fotballcupen til stedatteren... Vanskelig å være effektiv når kroppen griner etter sløving....

Var på cup, og laget vann begge kampene! Synes det er gøy med cup, og spesilt når laget man holder med vinner. Stedatteren scoret mange mål, og det gjorde jo at seieren ble enda koseligere!

Etter kampene dro vi hjem, innom butikken og så HJEM! Sløvet enda mer, litt fremfor pc'n, litt halveis sovende i senga og så var det å kjøre min kjære på vors til kompisene. Jeg for min del var bedt i bursdag, men orken til å gå har ikke vært tilstede.... Derfor sitter jeg hjemme, blogger og sløver klokken halv-elve på en lørdagskveld.... Hvem hadde trodd det om meg?

Fatter ikke helt dette her, har virkelig ikke lyst til noenting.... Ikke blogge, ikke se tv, ikke spise godis, ikke drikke bris, ikke feire bursdag, ingenting faktisk.... ikke sove en gang!

Håper at denne tilstanden forsvinner over natten, for jeg liker virkelig ikke å være prinsesse-vil-ikke.... det sliter rett og slett!

Ingen kommentarer: