torsdag 20. august 2009

current obsessions

På oppfording fra Mariell i <http://hjartesmil.blogspot.com> tar jeg utfordringen og lager mitt eget innlegg på dette elsker jeg akkurat nå....

Går ut fra must-haves/lifesavers i hverdagen, og mine fem i dag har vært;

Alessandros Hands up, 24hour hånd krem! ELSKER den! Huden blir fantastisk og lukten er smashing! Absolutt verdt sine 105 kroner!Mobiltelefonen min! Siden den gamle gikk dukken etter FÅ uker, så har jeg tatt inn den gode gamle og trauste telefonen... Funker som fy, og har fantastisk kamera på! Bare så dumt at jeg konstant er kald på hendene, og touch-skjermen ikke alltid er like gla for det....



Almanakken min! Den er kjøpt fra www.persoligaalmanakken.se og er VIRKELIG fantastisk! Min er brun og oransj, med personlig tekst og innhold! DIGGER!


Bris, etter at jeg sluttet og drikke brus har kullsyreavhengigheten min blitt stillnet at 1 glass bris til middag. NESTEN dagens høydepunkt!


KISS - balsam for øret!

Ingen kommentarer: