tirsdag 28. juli 2009

Mygla....

Jeg er litt guffen i dag... Har mest av alt bare lyst til å finne senga, legge meg langt under dyna og lese siste boka i Milleniumsserien....

Bilet er lånt fra bloggen http://hablog.motime.com,
ved å trykke på bildet kommer du direkte dit.


Uavgjorten i går føles som tap... De spilte VELDIG variert, FFK spilte grisefotball og dommer'n var feig.... Syntes Andreas Lie og Peter Kopteff burde få en ekstra stjerne for innsatsen. Spesielt Lie som tok over etter fantastiske Lidegaard. Syntes han tok det VELDIG bra jeg! For det var IKKE hans feil at det ble mål for FFK... Det målet var rett og slett PINLIG! Skulle ikke være mulig å springe HELE banen uten å bli stoppet.... Enkelte AaFK-spillere har for lange bein og for treig rompe.... Ingen nevnt, men det kan vel tenkes....

Ellers så regner det ute, og det HATER jeg! Så vanvittig også.... Regn er kjempeoppskrytt! Det er tross alt sommer, og da burde vi få se sola, husker ikke sist gang jeg kunne sitte ute uten jakke....

Har også kjempevondt i hals og hode, kanskje det er svineinfluensa på gang...?

Kroppen har fått nytt angrep av stygge ekle stikkende vesen, tror det er mygg nå også... Denne gangen på rygg/mage, det klør og det er MANGE røde prikker over ALT!


Men nok negativitet nå!

Skal pakke ferdig veska og vende nesen mot H. Det er jobbing i noen dager fremover nå ja.... Og snart er det skikkelig jobb igjen! Kjenner at jeg gleder meg litt til å være permanent her i Ålesund, og itl å starte normallivet igjen. Jeg gleder meg til å møte elevene min igjen, og til å møte enkelte av kollegene. Skal bli godt å få rutine på livet igjen, for jeg er VELDIG gla i rutine og kontroll....

1 kommentar:

MiMiTa sa...

Vi e fleir som e mygla gitt...

Driv å rydda på pc no da, etterpå blir det krypings ut på kjøkkene for å rydde pulten so han e klar til nye glise kjem i mørga, men soooo giddalaus vett...

:p