tirsdag 28. juli 2009

Ferie - ferie - ferie... Læreryrket er jaggu bra!

Er tilbake på H etter flere dager i eksil, og det gikk opp for meg det snart er AUGUST! Denne sommer'n har gått fort gitt! Husker nesten ikke alt jeg har gjort, for det har vært en innholdsrik ferie for en gang skyld. I år har jeg BÅDE jobba og dratt til syden for første gang, og på kjærste-ferie til Oslo. GØY!
Alanya juli-2009

Husker sommeren i fjor, da overtok vi leiligheten 1. juli, og hele sommeren gikk til pakking - vasking - flytting - maskering - maling - riving og enda mer vasking og maling... Var temmelig så lei da ferien var over. OG SLITEN!Vigelandsparken juli-2009

I år føles det som om jeg har jobbet meg opp mye energi. Kjenner at jeg gleder meg til å starte på jobb igjen, selv om det er godt med ferie, så er det jaggu godt med normalliv også. Å som lærer så har jeg jo det egentlig flott, får litt ferie både nå og da. Skal ha høstferie, men lurer på om jeg skal bruke den til å jobbe hos opphavet for å tjene litt mer penger til min berømte ferbuarferie. Da drar mannen og jeg til THAILAND! Gleder meg som en liten unge ja!

Hit drar jeg gjerne under Thailandbesøket mitt i februar!
Bildet er lånt fra http://www.photomediashop.com

Vi lurer også på å ta en tur til København i november, har blitt en liten tradisjon at vi tar juleshoppingen til åpningshelgen av julemessen i Tivoli. Det er fantastisk. Men siden det går en god del ekstra penger der, så er vi litt usikre foreløpig. Vil jo ha mest mulig lommepenger i Thailand da. Men i jula kan jeg også jobbe på butikken, så da blir det kanskje en tur til?

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Hei:)

Vesken er fra asos.com

MiMiTa sa...

Misunne dej sommarferien ja, men ej misunne døkke ikkje resten av året...

Masse flotte bilde!