mandag 27. juli 2009

Blogg-anbefaling!

Har surfet litt frem og tilbake i dag, endte opp på bloggen http://walkingonair.blogg.no/ med den fantastiske tittelen Pain is only temporary - pride is forever. Make your choise.

Sterk lesing om et veldig viktig tema!

Synes Marilyn - bloggens eier - er en tøff jente, som våger å sette ord på alt det grusomme hun går gjennom. Sette ord på tankene og følelsene sine. STÅ PÅ!

En annen som rører hjertet mitt, og som har gjort det veldig lenge er Regine Stokke fra KSU. Hun har en form for blodkreft, og i bloggen hennes http://sinober.blogg.no/ - Face your fear Accept your war. It is what it is skriver hun om hvordan det er å leve med kreft og tanken på å dø...

Jeg ønsker alt det beste for Regine, og syntes at innlegget jeg møtte i dag tidlig var veldig trist. Jeg krysser fingrene for at stå på viljen og motet hennes overvinner sykdommen til slutt! STÅ PÅ!

Det at de deler privatlivet sitt med alle andre står det stor respekt av, og blogger som min og mange andre sine blir bare tulleblogger....

1 kommentar:

Marilyn sa...

oj..tusen tusen takk kjære deg, det betyr mye å vite at folk setter pris på bloggen min.
Og Regine er knalltøff, jeg beundrer den jenta.

Ønsker deg alt godt!