søndag 26. juli 2009

Borte bra, men hjemme best

Det er så fantastisk å komme hjem etter å ha vært borte litt for lenge.
Bildet er hentet fra Von Dess tekstilengross, og ved å trykke på bildet kommer
du direkte til siden med vanvittig mange kule sunnmørsinspirerte klær


Da jeg parkerte på BB's-parkering i dag hadde jeg egentlig bare lyst til å springe inn døra og legge meg på sofaen og sløøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøve! Men ble jo til at jeg tok med meg både min koffert, mannens koffert og alle tingene vi kjøpte på Ikea(som egentlig ikke var så mye)....

Da jeg kom inn døra var det dessverre en innestengt lukt, men med fantastisk utsikt og SOL, så var det ingen problem med å holde både vinduer og dører åpne i laaaaang tid! Jeg dro til H noen dager før mannen, og det så jeg godt da jeg kom hjem.... Det lønner seg å ta ut søpla, og rydde salat og middagsrester ut av kjøleskapet før man drar på lengre overnattingstur. Men jeg har ikke kjeftet egentlig, for det var jo til H og meg han kom! Kjenner at det er bedre å ha han rundt meg, enn å gå alene der inne på H ja!

Om to og en halv uke er min lærerferie over, mannen starter på jobb i morgen. Jeg skal dra litt frem og tilbake mellom Ålesund og H frem til den skikkelige jobben min starter. Kjenner at det er på tide at sommeren er over nå, at hverdagen skal starte og at jeg skal være permanent her HJEMME i BB-gata.

Jeg ELSKER rett og slett både BB-gata og Ålesund. Her blir jeg til jeg dør!
Sunnmøring på min hals. Elsker å dra rundt i både inn- og utland, men det er bare så vanvittig godt å komme hjem til det som er mitt! Å rote i mitt rot, å ha alt mitt rundt meg. Å bestemme totalt over alt selv, selv om jeg i teorien gjør det på H(har egen leilighet i kjelleren hos opphavet) og på hotel kan man vel gjøre stort sett hva som helst, og slipper i tillegg å rydde etter seg selv.

Hva liker du best? Hjemme vs. borte?

Ingen kommentarer: