søndag 26. juli 2009

Rockefeller Baby, Rockefeller....

Fantastisk!


Bildet er stjelt fra Norsk Rockforbund sine sider; www.norock.no

Som å komme inn på den beste blandingen av kroa og rokken. NYDELIG!
Scene og lyd/lys som på Rokken, atmosfære og lukt som kroa i mitt hjerte! Eneste som manglet var menneskene, de kjente ansiktene...

Da vi entra lokalet slo lukta av surt teppe, impregnert i øl - røyk og fyll over flere år, mot meg, NYDELIG! Vet det høres grusomt ut, men det er rett og slett nydelig. Mimring, nostalgi; gode minner! Første syn var fullrigga scene med røde spoter, deilig plassert fremfor en søt mikser. Himmelen!

Eneste minus med hele oppholdet der var egentlig musikken, kåbbåymusikk er ikke helt meg nei. Å sånn ulveuling er ikke helt min ting, men opplevelsen var verdt de 200 kr som mannen betalte meg inn for!

I ♥ Rockefeller!

Håper at det en dag vil komme en lignende konsertscene i Ålesund, men det vil nok ta MANGE år før den oppnår samme sjarmen...

Ingen kommentarer: