onsdag 29. juli 2009

Konkurranse

Hus på solsida; http://astrid-byggehus.blogspot.com har konkurranse der premien er boka; "Inred och dekorera ljust og lantligt".

Syntes boka så kjempespennende ut og er ALLTID klar for å være med på konkurranser der man kan vinne inspirasjon!

Bloggen til Astrid er også en inspirasjon i seg selv, hun bygger for tiden hus samtidig som hun pusser opp et gammelt hus. Jeg kan ikke skryte på meg mer enn en tre roms leilighet, men inspirasjon trenger jeg likevel! Kommer nok til å snike meg innom bloggen oftere for å inspireres! Liker godt stilen, lys og lystig. Den passer godt inn hos oss i vår oppussing!

1 kommentar:

Astrid Marie Vie sa...

Heisann! Då blir det tre lodd til deg =) Så fin omtale du har laga om bloggen min =) Kjempe koselig at nåken liker bloggen min så godt.
Ha en fin kveld!
*klem Astrid*