onsdag 1. februar 2006

jobbing...

var temmelig så pessimistisk her for litt sida; kva skulle eg gjere no når eg ikkje hadde arbeid lenger?

fekk to veke med vikartimar, å denne veka; ja da skulle eg liksom stå uten jobbing! Men kva skjer?

måndag; full dag på eus
tysdag; full dag på stårheim
onsdag; full dag på eus
torsdag; litt usikkert enda, enten jobbing eller til ålesund
fredag; eus

veke 6; eus

veke 7; eus

veke 8; vinterferie og jobbing på hellesylt

veke 9; eus

veke 10; eus

og så har eg også fått andre daga... blei plutselig masse jobbing på meg dette! så masse at alt eg hadde tenkt og planlagt faktisk ikkje får tid... bilen min treng service på skikkelig merkeverkstad, å eg rekk aldri å kome meg til ålesund... eg skulle ha vore i volda/ørsta, men får aldri tid... skulle ha vore på hellesylt; men får iallefall ikkje tid! skulle ha vore i bergen; nope... og i oslo; siste pri for tida...

einaste bekymringa er faktisk; korsen overleve på vikartimar når dei blir betalt i etterkant??? får lønn denne mnd for ei veke med vikartimar(veke 3) veke 4-6 får eg først i mars!!! takk og lov for at eg har ein fantastisk pappa!


på tv'n; absolutt underholdning

Ingen kommentarer: