fredag 27. januar 2006

Alle synger i dusjen....



eg syng nok andre plassar enn berre der, men er faktisk avhengig av å ha musikk på badet... når eg dusjar, når eg går på do, når eg sminkar meg eller bare fjasa rundt uten å egentlig gjere andre ting enn å høre på musikk! det er god akkustikk på badet!

er kanskje litt snål sånn sett; må ha, bare må ha musikk på badet... faktisk en av grunnane til at opphavet kasta meg ut og ned i leilighet i kjellaren i jula... som pappa sa; du har for masse ståk rundt deg, t.o.m. på badet!

på mitt bad er det både radio og cd'spelar, om morgenen går det nok masse i petre og nyhende for å holde seg litt oppdatert, når eg fjasar rundt og når eg dusjar er det som oftast cd som gjeld, vanskeleg å få med seg snakk når en har øra full av shampoo, og tekstar har liksom blitt mitt spesialfelt sidan dei ofte sett meir ord på live mitt enn kva eg klarar sjøl.... og til tide blir musikken ¨på badet musikk som eg helst ikkje vil vedkjenne at eg høyre på... vil liksom vere litt rockejente, men har finne mange gode teksta, eller iallefall teksta som gjer meg meining... og på bade blir dei litt private, blir liksom ikkje sånn at alle kan høyre...

det mest komiske av alle ting er at eg har alle sangane som er nominert til årest hit på spellemannsprisen... utenom ravi og dj løv's tsjeriåu da... og enda betre; dei kjem etter rad... og cd'n har eg brenne lenge før lista blei offentliggjort!

gledar meg allerede til å sjå kven som vinn hit'en, har ingen klar favoritt, men trur det blir madrugada og ane brun, tross i at eg egentlig ikkje likar ane brun... sangen er grei nok, men likar betre andre madrugada sangar!

stars med ali derimot er nok ein av mine favorittar, forstår ikkje heilt kvifor... trudde ei stund det var fordi han hadde så søt sofa i musikkvideoen, men veit nok inners inne at det er ein heilt anna grunn... sangen har liksom blitt svidd inn i hjerna og har følgt med meg sidan oktober, har prøvd å ha avvenning, men så kjem den tilbake når eg minst anar det, og den sett seg virkelig på hjerna...

maria mena er også gull! miss you love er egentlig en litt banal sang, men den sei mykje som eg ikkje har fått sagt i det siste... og ikkje minst; eg likar vesenet maria mena! at ho kategoriserar menneske ut frå frukt/grønt og fargar! den tankegangen er faktisk temmelig så ingaplinga! nesten litt skummelt å tenkte på det, men har kanskje litt samme tendensa. kategoriserar ofte dagane mine som farga boble og mannfolk som ulike treslag... til tide pinlig ærlig, men alikevel vanskelig å tolke for dei som ikkje forstår meg heilt... blir nok sett på som en litt snål person her, men men eg er meg sjølv, 100 %!



siste nominerte er kurt nilsen, han er heilt grei! har ei veldig spesiell stemme! never easy er nok ikkje min kurt-favoritt, men den fungerar på badet likevel, når eg skal oppmuntre meg sjølv; live er nok ikkje alltid like enkelt som en hadde håpa på, men likevel så går det rundt! det finst ei meining med alt og en må bare kome seg vidare! som han syng; life's too short to make trouble of small things, it's better this way, i'm sort of laidback today...



på bad-spelaren; sissy dogfish - sunshine daily

Ingen kommentarer: