søndag 22. januar 2006

2006 mitt år???

veit egentlig ikkje heilt det lenger...
ingen fast jobb = ingen fast lønn
ingen penga på konto = mange regninga på vent

mobilen dør
bilen harkar, og dei finn ikkje feilen
datamaskina går til tide i koma
kjøleskapet er varmt...

kor skal det ende???

sånn elles er livet på topp, og kanskje litt over også faktisk, men det slit å ikkje ha penga! helga ha eg tilbrakt i heimen, framfor tv og data, når den har villa fungere... og ikkje minst BOB på fredag da! sa faktisk nei til å gå ut på laurdag, og fikk melding om ett flott nach i dag, litt furten blei eg da, men tenke kor masse penga eg har spart... eller rettare sagt; kor masse lenger eg kan leve på minuskvota på visa'n...

har fått gjort en god del arbeid da;
snart ferdig med tonorapporteringa
vore vakt på BOB
skrive og fått ut pressemeldninga ang BOB og offentleggjeringa av banda
rydda på heimesida, både i bilete, lenker og i artiklar!
snakka med opphav og søstra
rydda
vaska opp
laga middag, og då snakka vi middag ikkje nuddla!

flotte helg, sjøl om eg egentlig er litt furten både på økonomi, min livssituasjon i forhold til jobb, at eg har alt for lita tid til alt eg skulle ha gjort og at alle elektrisketing som er i mi nærheit kræsja for tida...

winamp: william hut - crying fish

Ingen kommentarer: