søndag 19. februar 2006

1994 - mitt liv som fjortiss...

fikk skikkelig flashback i går, for det første så er eg tilbake hos mamma og pappa, heldigvis bare for ferien, men likevel; får litt fjortissfølelse når en tilbringe laurdagskvelden framfor tv'n med mamma, pappa, besta og katten. Kylling til kveldskos...

Før på dagen hadde pappa og mamma rydda meg ut av rommet mitt. No skal eg bu i kjellaren i eiga leiligheit ;) I flyttelasset kom masse gamle minner... Det blå Beverly Hills-skrinet som eg laga på kunst og handverk, ett lass med gamle cd'a, og deriblandt absolutt music cd'ane mine... Må vere ærlig; eg har nok eit par av dei...

Auene og fingrane festa seg på en spesiell, min favoritt... Huska fortsatt da eg fikk den, i julegave frå ørstingane i 94. Resten av kvelden tilbrakte eg på rommet, med full guffe på spor 13 og 14... For dei som ikkje er så inne i absolutt music 12 så kan eg litt flaut innrømme at dette er stiltskin-footsteps og flava to da bone-even if the rain... Desse sangane gjekk på repeat ganske så lenge. Min store favoritt var nok først og fremst even if the rain, i seinare tide har eg nok høyrt mest på footsteps...

Etter at kvelden var avslutta i heimen tusla eg med ned i mitt nye krypinn, flott å ha eige bad kjøkken og stove! Satte meg framfor tv'n, og ingen ringare film enn Threesome gjekk på tv3... eller som dei der kalla den; ensom, tosom, trekant... Elendig oversetting syns no eg, men det var virkelig favorittfilmen i vennegjengen i 94! spennande film da, men etter å ha holdt meg våken til kokka to i natt for å mimre, så må eg nok innrømme at det må bli en b-film... og spørsmålet er då; står det merka på filmen??? ei anna komisk episode frå den tida...

94 var nok ett fint år. kan ikkje sei at eg huska så veldig masse frå det. blei konfirmert, operert og gjekk glipp av eit diskotek på tronstad.... Kan ikkje sei at eg hadde dei store høgdepunkta det året. Trur vi såg masse beverly hills, leste libby bøker og hørte på musikk. OL var på lillehammer. Det blei atter nei til EU. Estonia sank. Enigma, capella, dr. alban, mariah carey, toni braxton, maxx var band "alle" hørte på, og eg fekk augene opp for Beck... Kven gløymer ikkje fantastiske looser??? Blur gav ut parklife. Men det største og værste innenfor musikk var nok at Kurt Cobain døde... Var en trist dag for meg. Har fortsatt Topp der det står at han er på bedringensveg, når han faktisk var død... Mannen i mitt liv var død... Han er fortsatt en stereotype på menn eg fell for, og vil nok alltid vere det...

på tv'n; big brother, og det er ikkje eg som ser på!!!

Ingen kommentarer: