fredag 24. februar 2006

Et bra band - vekas anbefaling og reddning...


sex and drugs and rock'n'roll...

bergtatt er eg blitt rett og slett!
las utdrag på ballade på mandag, kjøpte boka tirsdag, begynnte på den på onsdag, og i dag streva eg med å spare siste kapittel til eg skal legge meg!

ventar på å høyre The Seculars på petre eller å lese om råtassen jonas i dagens fredagsbilag...

blir heilt skrudd i hjerna av å lese, leve meg så vanvittig inn i det... har allerede finne personane i boka. er "sikker" på kven dei er i virkeligheta... blir nesten litt skremt av meg sjølv!

anbefala boka på det varmaste, den har hjelpt meg gjennom den lange vinterferien! no set eg egentlig å trippa etter å gå vidare med siste kapittel, har kjempelyst til å lese, men så sei noko i meg at det ikkje er så lurt, for kva skal eg då gjere dei resterande dagane av ferien... stort dilemma her gitt!

på hjerna; the seculars tekstar...

Ingen kommentarer: