onsdag 21. desember 2005

juleferie...

da var det juleferie...

har hatt ferie i en dag, og er allerede rastlaus og vanvittig hissig...

kjedelig å vere her faktisk, å blir heilt stressa av å ikkje gjere "nokke"... dagens høgdepunkt var faktisk besøket hos besta der e fikk meg nye sko... ;) hadde en liten tur ned til ho før jobb, drakk kaffi og hjelpte ho litt med ulike ting. kjekt å få vere litt meir med ho, blir nok en tur ned i mårra også! ho sett alltid pris på besøk!

var også på jobb i dag, men blei litt sprø av det også... kjedelig å ikkje ha nokke fart der, etter å ha vegd opp en sekk med hasselnøtte, gått gjennom hyllene 3 ganga for å rydde dei og så datosjekking, så var eg temmelig lei... savna turistane der eg...

trur kanskje heile min frustrasjon går ut på at eg er klar for sommar allerede... vil ha lang ferie, få bekymringa, lange nette, sol og ikkje minst festival... musikk, stemning og glede... har blitt temmelig besatt av malakoff-dvd'n å kan sjå den fleire ganga på rad. har forresten funne en fantastisk tekst der også; mother - mother, verdt å sjekke ut! den ligg på urørt! men no tek eg til takke med liveopptak frå storåsfestivalen(en festival eg gjerne kunne ha tenkt meg å avgjett et besøk...) og Gåte, ikkje mine favoritta, men musikk er lyd, og inga elska lyd! silence make me sick....

på tv'n; lydverkets live sending fra storåsfestivalen; Gåte

Ingen kommentarer: