søndag 25. desember 2005

jul, julefeeling og julegaver, og ikkje minst; litt musikk...

då er jula komen i hus, faktisk en dag på "etterskudd"...

har vel ikkje fått den skikkelige julefølelsen enda, men regna med at den kjeme en eller anna gang... fikk masse fint i går, og masse praktisk... ingen musikk og ingen veske... lite nederlag det, men med pappas hyppige ringing til slekt og venna, så skulle en vel ikkje vente at det kom noko av det...

favoritten var kanskje besta sitt kort;
pengane som ligg ved kan du enten kjøpe ett ekstra sengetrekk for, om du treng det, eller ett strekklaken... klem frå besta!
-
søt ho er altså!


før da eg var mindre brukte eg å få smågave både dagen før og dagen etter julafta, i tillegg fikk vi opne gave utover heile DAGEN... slik har det nok ikkje vore dei siste åra, men føle at eg fekk ei lita gave i dag da eg fikk eiga maskin på nettet... godt når en har vore "handikappa" på det område i fleire daga... godt å kunne besøke blogga, forum og side som seg sjølv igjen! dagane har til no gått med til krangling og musikk, der musikk har vore den positive tingen... har funne en sang som beskrive live mitt godt for tida; hallelujah - briskeby...

I am a sailer of a boat
or at least a drowning girl
try to save me from my self
...
it's been a long time since I needed someone
but now I do...

sangen surra og går både på datamaskina og på cd-spelaren på badet... rart å ha hørt på den sangen så lenge, uten faktisk å tenke virkelig over teksten... har jo alltid likt den, men akkurat denne helga så har teksten sagt meg så masse meir en kva den har gjort før... og eg blir nok ikkje mindre rastlaus av å høre "meg sjølv drukne"... trenge kvardag igjen eg no snart... blir faktisk sprø av å "ikkje gjere noko"...

------------------------------------------------------------------------------------------------

på WMP'en; Hallelujah - Briskeby...

Ingen kommentarer: