lørdag 17. desember 2005

all I want for christmas...

  • ett stk nytt liv...
  • mobil, sånn oransj for den kan eg ha masse musikk på...
  • en mann som kan betale regninga, måke snø og bære ved!
  • ny musikk, og gjerne ukjent!
  • bøke, nesten alt av interesse!
  • nye vintersko... ha sett dei i stryn, men dei kosta over 1500...
  • dior hypnotic poison... me like a lot!
  • en jobb
  • ei snømåke, og ikkje en spade!
  • penga
  • bestikk, har vore litt brutal i det siste, så det er ikkje så masse igjen av det eg har...
  • ferie
  • sommer
  • festival
  • veske, som alltid!
  • videokamera
  • nytt speilrefleks kamera, og gjerne digitalt...
  • tid til overs til venna og familie!
  • ett godt nytt år med mindre bekymringa, men gjerne like kjekt som i år!

litt av det eg ønska meg til jul, trur ikkje så mykje av det kjem til å ligge under juletredet neste lørdag, men kan vel håpe... veit iallefall at noko ligg der...

men ønsket om ett perfekt og bekymringslaust liv ligg vel langt unna... litt ustabilt for tida, men håpe at det kjem til å endre seg drastisk etter litt ferie og avkobling! håpe på at jul sammen med familie og venna vil styrke kropp og sjel...

masse har gått på skeis i det siste, en del min egen feil, men også andres feil, ha blitt utrulig skuffa og frustrert over å ikkje bli forstått; men som eg alltid vil konkludere; så er det ei meining med alt i livet, sjøl om en kanskje ikkje ser den der og då! og det helde nok livsgnisten oppe til tide... ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------

på høgtalaren; pogo pops - my mind explodes... how ironic...

Ingen kommentarer: