torsdag 2. januar 2014

2013 - my kind of årskavalkade...


2013 inneholdt 35 bøker, litt for lite, men er likevel fornøyd! 
I tillegg til mine 35 bøker kan jeg også føye til alle tekstene i txt2013-aksjonen, og flere av de bøkene skal leses i år. 
Og endatil ble det rundtomkring 500 elevtekster, skjønnlitterære eller fagtekster. Alt fra 1-20 sider. 
Jeg har også lest en god del magasiner, og favoritter i år er nok vagabond... Drømmer å dra laaaaaaangt laaaangt avsted! 

2014 håper jeg blir et spennende litterært år. Fra denne måneden av tar jeg over skolebiblioteket som har vært mer eller mindre lite oppdatert de siste to årene. Gleder meg til å rydde i hyllene, finne spennende skatter og å kjøpe inn nye spennende bøker. Tror nok at mye av litteraturen i 2014 blir barne- og ungdomslitteratur. 
I tillegg har jeg et mål at jeg skal bli flinkere til å legge bort iPad på kveldstid, og heller bruke bok fremfor å trykke meg rundt i cyberspace... 

På mine gåturer skal jeg prøve å bytte ut musikk med lydbok. Er ikke helt komfortabel med å ikke kunne blade selv, men øver! 

Har også et håp om å bli flinkere til å skrive kommentarer når jeg snoker rundt hos andre bokbloggere. Er veldig flink til å plukke opp tips hos andre, men er kjempedårlig til å legge igjen ordspor... 

Ønsker alle et flott nytt bokår! 

Ingen kommentarer: