fredag 22. november 2013

Q/A

Fritt stjelt fra Reidunbeate.com - som har mange kule prints til salgs! 

Har du hatt et kallenavn? 
Har hatt, og har. I dag er det mest Inga, Plinga og Ingaplinga. Brukt av de fleste rundt meg. Før blant annet Bjørk... (!!!?!?) 

Hvilket YouTubeklipp viser du på vorspiel? 
Tvilsomt at jeg gjør det, men måtte ha blitt min spilleliste med puddelrock fra 80-tallet... 

Hva er ditt favorittmuseum? 
Uten tvil Peer Gynt-senteret på Hellesylt, lokalpatriot! 

Hvor gammel er du, og hvor gammel føler du deg? 
33 år, men stoppet egentlig på 23,5! 

Hvem er din favorittskuespiller? 
Kevin Costner, for evig og alltid! 

Hva har du vært besatt av i det siste? 
Jelly splash, lite å finne på ved langvarig influenseskit.... 

Hva elsker du med jobben din? 
Elevene, å se at de opplever mestring og å selv føle mestring! Kunne ha ramset opp i evigheter, men konkluderer med at jeg elsker jobben min! 

Hva er det verste? 
At skole blir nedprioritert økonomisk, og at jeg aldri har tid nok til all individuell oppfølging jeg kunne tenke meg å ha! 

Hva er det beste rådet du har fått og fulgt? 
Det er lov å ikke ha 100% kontroll hele tiden! Er ikke alltid jeg klarer det, men prøver! 

Hva blir du dratt mot på loppiser? 
Vesker og bøker, og møbler jeg kan sikle på. Har ikke plass i min lille leilighet... 

Hva får deg til å le? 
Hverdagsgleder! Pranks. Dårlige vitser. Sarkasme og ironi. Egentlig det meste! 

Hvor er du akkurat nå? 
Liggende på sofa'n, under teppet... Skulle egentlig vært på julebord.... 

Hva sjal du gjøre i dag? 
Lese i Megafons julehefte, drikke Pepsi max og sure meg alene fordi jeg er hjemme alene og syk, og ikke sosial på julebord... 

Si en perfekt is 
Lollipop 

Hvilket råd ville du gitt til deg selv som fjortenåring? 
Vær deg selv, du vil overleve! 

Hva stresser deg akkurat nå? 
Stilbunkene jeg ikke har ork til å rette... 

Vet du at det blir bedre? 
Ja, men det blir slitsomt! Karakterer skal settes om TRE uker... 

Hva har du fra din barndom der du bor nå? 
Fødselsbamseb min, dagbøkene og gaver fra bestemor og oldemor. 

Hvem, som du ikke elsker, har de fineste øynene? 
Øyner interesserer meg egentlig ikke. Men må bli lange mørke øyenvipper, noe jeg er i stor manko av! Hei 20 lag med maskara! 

Ingen kommentarer: