onsdag 24. oktober 2012

jeg lever

men har dessverre lite overskudd til annet enn det aller viktigste for tiden...

jobb tar det meste av tiden, og den tiden den ikke tar prøver jeg å være husmor og kjærste, og ikke minst; få nok søvn...

jeg har ikke lest i en bok, annet enn fagbok da, siden i september...
jeg har nesten ikke vært sosial
jeg har hatt ferie, der jeg jobbet alle dagene likevel
jeg har sover dårlig, og når jeg først sovner er det som regel midt i en setning i ekte sofatid...

skal nok komme sterkere tilbake, må bare få gjennomført 25 elevsamtaler og 25 foreldresamtaler, og før den tid er det x-antall andre ting som må gjøres...

heldigvis har jeg ting å se frem til, aller først er det tur til københavn om 3 uker. gleder meg vanvittig!

2 kommentarer:

Askeladden sa...

Du har fått en award fra meg

http://www.askeladden-askeladden.blogspot.no/2012/10/award.html

annkolaas sa...

Her er det også full rulle. København er vel en årlig tradisjon? Vi skal til London første helga i desember - gleder meg!