fredag 17. februar 2012

Tilbake på mobilen!

Da hadde jeg endelig klart å laste ned en blogg-app på telefonen! Ting tar tid gitt!

Nå er det helg, og vinterferie! Det gledes!

Har ikke de største planene for ferien, skal en tur til Ulsteinvik og en tur "hjem". Er jo hjem selv om jeg har etablert meg i mitt eget hjem, eller vårt er det jo :D skal ikke være egoist!

Elles skal ferien brukes til å arbeide. Jeg har bokmeldinger, skolestiler, elev- og norsk-prøver som ligger klart for vurdering. Heldigvis har jeg startet med deler av det!

I tillegg har jeg to bokblogginnlegg i nærmeste fremtid, må vel bare innrømme at jeg har vært tidlig ute. Innleggene er ferdig produsert, og ligger klar på dato..... Usjarmerende ja, men veldig greit å være effektiv når man har ånden!

Men regner med å sanke litt søvn, motivasjon og energi gjennom ferie . Det har vært noen slitsomme uker den siste tiden, og kjenner at jeg trenger noen sløve dager nå!

Ingen kommentarer: