onsdag 13. april 2011

trenger noen ekstra timer i døgnet...

den siste uken, som bare har hatt tre dager, har vært utrolig slitsom. tror egentlig jeg kan slenge på uken før der, og si at det har vært to meget intensive uker!
forrige uke startet brutalt dårlig; omgangssyke på en mandag! hele dagen ble tilbrakt på sofan - i senga og på badet... skal ikke gå mer inn på detaljer nei! kroppen var mektigt ødelagt, og humøret deretter!

så var det tirsdagen da. som ble en heavy dag på jobb, med mye planlegging og organisering før jeg dro hjem, pakket og fant sengen så alt for sent.

onsdag - fredag var det ny giv samling, og jeg slet med kraftig hodepine under de fleste samlingene. heldigvis var det mye lærerikt, så jeg puttet hodepinen helt bakerst i hodet, og fikk fortrengt den før den poppet opp igjen på mandag.

denne uken har vært stressuken på jobb. siste uke før påske er alltid det! da er det årets store happening; vårt store kulturelle arrangement! jeg har stresset rundt, prøvd å finne elever - program - rekvisitta - noter - cd'er - inspirasjon og motivasjon! jeg er knallstolt over mine nydelige elever. men den forbanna hodeverken blir bare verre og verre... i dag gikk den til og med ut over synet, og jeg måtte skjerme øynene i rom med dagslys...

på hjemmefronten har jeg kollapset, i går kom det nesten 1 tonn med flatpakket kjøkken. og det er plassert sånn ca på stua... der får det stå til jeg mottar husligenergi og motivasjon! men det blir nok først til helgen når ferien slår til. regner med at det blir et hardkjør hele ferien, og da blir det på an med arbeid! kjenner nesten at jeg gleder meg til sommerferien, og det er lenge siden sist...

skal legge av meg mine negative briller med dette innlegget, og heller fokusere på at det snart er påskeferie og fri sammen med min kjære. jeg skal også se på alt det positive mine elver har gjort, uten at jeg har full kontroll over dem! de er faktisk knalldyktige!!! å stå på en scene er faktisk veldig skummelt når du bare er 13 år! og å stå på scenen er dessverre ikke noe alle liker, selv om jeg gjerne kunne tenke meg det! heldigvis skal alle mine favorittelever stå på scenen, alle 25! de er en utrolig go'gjeng!

en annen ting jeg gleder meg til er å ha tid til å lese på senga, uten å sovne! det skal jeg garantert få tid til i påsken!

Ingen kommentarer: