søndag 6. februar 2011

Tilbake med ny PC!

Endelig er jeg hjemme i min egen leilighet, så lenge det varer da... (drar til Trondheim om 3 timer...)
Med på "flyttelasset" mitt hjem hadde jeg med meg en splitter ny PC, og det er fantastisk å kunne sitte i senga med PC'n i fanget, høre på musikk, blogge, twitre og lese blogger uten å brenne seg og ha en forbanna ledning over alt! GLEDE!

I tillegg sjekket jeg vekten i ste, etter en mnd mer eller mindre konstant på lavkarbo er resultatet rett og slett FANTASTISK! Så jeg tar PC'n som en "duharværtflink"-gave til meg selv!

Har ikke lagt inn noe bilder på pc'n ennå, men regner med at det blir mer enn nok dødtid på hotellet de neste fire dagene, så det skal nok bli litt pc-tilrettelegging! Har fått lastet inn  Mozilla og spotify, sammen med Open Office-pakka, så da skal jeg være reddet frem til i kurset starter i morgen!

Ingen kommentarer: