søndag 9. januar 2011

pause i en heavy uke...

Uken som snart er over har vært heavy, proppfull og spennende! Jeg har hatt lite internettenergi, og aller minst blogginteresse. Sånn er det bare av og til!

Det var godt å starte i hverdagen igjen, rutiner er noe jeg foretrekker. Det har ikke vært det største problem å stå opp klokka 06:00 hver morgen. En time senere på jobb, og kl 08:20 har undervisnngen startet. Jeg har allerede brukt 3 av 7 timer på vårhalvårets vikarpott. Alle halvårsprøver er klar og gjennomgått sammen med elever. Prøveplanen er satt og jeg har kontroll over kulturarrangementene...

Hjemme har vi signert badkontrakt, og om under en uke blir vi uten vann frem til vi har badet klart. To uker er håpet! Da blir det kjøkken i en fei etterpå, og da blir det perfekt!

Siden uken har vært heftig, har jeg selvsagt slitt med hodepine hele helga... I dag har jeg takket nei til flere kafeturer, og det irriterer meg! Men i går fikk jeg med meg både kyllingssalat og granateplete på lyst. Nam!

Lurer på om hodepinen ogs kan komme av bråslutt med pepsi max, en uke nå og jeg er godt fornøyd!

Blir 2011 lke bra som uke 1 har vært, skal jeg ikke klage!
Nå skal jeg trekke teppet lengre opp, legge fra meg telefonen og se frustrerte fruer i nattklærne. Er ikke helt dumt å være pjusk heller...
Published with Blogger-droid v1.6.5

Ingen kommentarer: