lørdag 1. januar 2011

Kjøkkeninspirasjon...

Siden hele nyttårsaften gikk til å tenke kjøkken, så har jeg satt sammen litt bilder som viser litt av inneholdet på mitt drømmekjøkken...
Vanskelig å finne akkurat ALT jeg ønsker meg, noe har vi selvsagt fra før av, og en del av det vil jeg etter hvert kvitte meg med! Drømmen er jo selvsagt å kjøpe ALT nytt og i samme stil, men det ser jeg også er bare dumt, selv om det er VELDIG fristende!


Litt av det jeg ønsker meg!
Enkelte ting, som Lidingö-kjøkkenet fra Ikea er klart, det andre utenom Alv-serien fra Wik og Walsøe er bare litt tanker rundt det jeg gjerne vil ha! Men man vet aldri... Kanskje endrer jeg stil til alt står klart? Drømmer er iallefall viktig å ha!

3 kommentarer:

plosiv sa...

Det var skikkelig fine ting - stilig og koselig. Hadde man bare vært rik..;)

annkolaas sa...

Jeg har begge, men er slett ikke rik;)

ingaplinga sa...

gleder meg til det står klart!
har heldigvis en del av innholdet på kjøkkenet fra før av, også det som er avbildet ;)
kjøkkenet vårt kommer på rundt 50 000, inkludert hvitevarer, og det kan jeg overleve ;) litt billigere å kjøpe leilighet på sunnmøre enn i oslobygda vettu plosiv;)