fredag 26. november 2010

voksen dått kåmm...?

I det siste føler jeg at sinnet har blitt voksen, raskt... alt for raskt? Tar meg i å prioritere voksenting fremfor fantefjas.

Women er byttet med kamille
Se og hør med utdanning
Legeromaner med bøker med tyngde og anerkjennelse
Fredag med lørdagsmagasinet
Tv med litteratur
P3 med P1 og nrk møre og romsdal
Rosblogger med lærerblogger
Facebook med twitter

Jeg føler endelig at jeg har funnet mitt sted på jobb, mitt fag og mine mål.
Jeg vil påvirke, jeg ser lngsiktige mål for alle barna.
Jeg ser nytten av VFL end tydeligere etter å h lest mye fagstoff, prøvd ut, drite på draget og prøvd igjen! Jeg vet hvor jeg vil gå, men jeg ser også at det er vanskelig å tråkke stien alene!

Jeg verdsetter rolige kvelder med mann og bonusbarn fremfor crazytown...
Jeg velger koffein fremfor alkohol.
Jeg står opp 06:00, og har faste rutiner.
Jeg er først på jobb, og liker det godt!

Jeg prioriterer hjem forran kafelivet,
Jeg nyter sosialliv når jeg får meg en kafetur med glde venner!

Jeg har sparekonto med mye penger, mer enn jeg har hatt påMANGE år!
Published with Blogger-droid v1.6.3

1 kommentar:

Plosiv sa...

Voksen, ja! Men det er jo fint også.:)