torsdag 4. november 2010

...urolig-rastløs-stresset...

har gitt opp hele challengen jeg... har hatt ALT for mye annet å tenke på...
har vel prøvd å jobbe meg bort fra morgendagen, men kjenner at det ikke går an lenger...
dagen nærmer seg med stormskritt, og jeg raser rundt meg selv, både fysisk og psykisk...
bare jeg skriver det her kjenner jeg at tårene presser på...

hjertet mitt har kjempevondt, selv om jeg har det veldig bra for tiden!
jeg har lyst til å brøle, hyle og slå...

men jeg vet at ingenting vil hjelpe, utenom å la tårene strømme på!

du vi alltid være borte fra jorden, og jeg er evig gla for alt du lærte meg!
jeg er evig glad for det jeg har i dag! du lærte meg å ha tro på meg selv!
du lærte meg å nye livet, og ikke minst; åpne opp for alt det gode!
det er bare så synd at du ikke får oppleve alt det du hadde fortjent å oppleve!

hater den evinnelige rusen som ødelegger mennesker!!!

jeg vet at jeg ikke kan redde alle, men hadde jeg fått hjulpet noen! allermest ville jeg ha visst alt jeg vet i dag, da hadde jeg kanskje gjort mye annerledes!
du var verdens beste venn, og jeg angrer på at jeg aldri fikk fortalt deg dette skikkelig!

1 kommentar:

Anonym sa...

upwp emavf [URL=http://www.bigtits234.com]Big Tits[/URL] ohyhwp g tv a ohs