torsdag 21. oktober 2010

... dag 7 ...

Min tur til smiletsland, Thailand er nok den turen som har satt dypest spor (og størst arr på kneet).

Lengter ofte tilbake til det nydelige landet, og ekstra mye nå som det er kaldt og guffent her hjemme i Norge...

Thailand på godt og vondt. Paradiset Koh Chang, helvete i Pattaya, de smilende og serviceinnstilte menneskene. De som tjente ræva, men likevel jobbet ræva av seg. Det var nesten flaut å tenke på hvor rik jeg var der nede når jeg klager her i Norge.

Thailand er fantastisk, og jeg håper bare ikke at vi utenforstående ødelegger flere steder slik som det har blitt i Pattaya...

Jeg håper at jeg en dag får dra tilbake.

Denne turen var virkelig et høyepunkt i mitt 30-årige liv. Vanskelig å beskrive, fantastisk å oppleve!

Jeg lærte mye, både om meg selv og om andre. Tror jeg verdsetter mer det jeg har i dag. Jeg forstår en del mer... Har rett og slett endret litt på både prioriteringer og syn.
Published with Blogger-droid v1.6.3

Ingen kommentarer: