onsdag 28. juli 2010

idiotiske kunder del 3...

Nest siste dag på jobb, og det skal bli en GLEDE å få litt fri! Har ikke hatt verdens beste dag i dag, sliten i kropp og lengter hjem til mitt hjem...

Guffen gammel sur og gneldrete turistdame kom innom i dag. Skulle handle en liten ting til 25,- kr. Denne turisten var Norsk, så det er ingen god unnskyldning å komme med at hun var turist!!!
Da hun skulle betale åpnet hun lommeboken, hun hadde mer enn nok mynt, telte opp 25 kr og ombestemte seg. Gav meg så en 1000-lapp, siden jeg hadde lite penger i kassen måtte hun få tilbake 4 200-lapper, 1 100-lapp, 1 50-lapp og 25 kr i mynt. Da ble damen sur. Sur som fy! Hun skulle jo ha en 500-lapp.
Beklaget meg høflig og sa at det ble litt vanskelig da vi ikke hadde 500-lapper.
"DET TROR JEG IKKE PÅ" var svaret hennes, og hun la seg over kassapperatet med nesen ned i pengeskuffen, der kunne hun se at jeg manglet alt av 500-lapper. Likevel var hun pottesur...

Ser jeg ut som en jævla bank? og hvor la du igjen det lille du har fått av høflighet?

Irriterer meg max over frekke kunder som tror at de kan få det de vil. Jeg skal ha, fiks dette for meg bla-bla-bla. Men får virkelig ikke lyst til å være høflig tilbake! Kanskje er jeg ekstra irritert fordi jeg er lei og småsyk, men jeg tror faktisk ikke det...

Ingen kommentarer: